Sfaturi Actualizat: 19.07.2024

Ce este un produs trending și cum să căutați produse populare

Как найти трендовый товар: 5 инструментов поиска популярных товаров

În acest articol, vă vom spune ce sunt produsele trending și cum să le căutați.

Conținutul articolului
  1. Ce produse sunt considerate trendy
  2. Instrumente Google
  3. Piețele
  4. Site-uri specializate
  5. Forumuri și rețele sociale
  6. Publicitate și buletine informative
  7. Greșeli în căutarea produselor populare
  8. Ajutor în vânzarea produselor trending
  9. Concluzie

Abilitatea de a găsi produse populare este una dintre cele mai valoroase calități ale unui vânzător de succes. Dacă aveți produse în tendințe în sortimentul dvs., clienții vă vor găsi și vânzările dvs. vor crește. În acest articol, vom spune ce sunt produsele trending și cum să le găsiți.

Ce produse sunt considerate trendy

Un produs trending este un produs care este la mare căutare și își păstrează popularitatea în timp. Caracterul trend al unui produs se poate datora nevoii de disponibilitate a acestuia, modei sau lansării de noi tehnologii. 

Vânzarea de produse trending face mult mai ușoară găsirea clienților, deoarece utilizatorii caută în mod activ vânzători de astfel de produse. Este important pentru un vânzător nu numai să găsească un produs la modă, ci și să facă acest lucru atunci când popularitatea sa este abia la început. În acest fel, veți fi unul dintre primii vânzători ai unui produs popular și veți avea timp să stoarceți principalele sucuri din acesta înainte ca concurenții dumneavoastră să aibă timp să înțeleagă ce se întâmplă. Pe măsură ce popularitatea unui produs crește, crește și concurența, așa că nu este atât de profitabil să începeți să vindeți un produs atunci când trendul se menține de mult timp. Pentru a găsi la timp produsele aflate în trend, folosiți metodele pe care vi le recomandăm.

Instrumente Google

Atunci când căutați produse în tendințe, nu neglijați căutarea obișnuită pe Google. Faceți interogări de genul „produse la modă toamna” și vedeți rezultatele. Este puțin probabil să dați peste o mină de aur în articolele pe care le găsiți, dar filtrând corect informațiile, puteți găsi întotdeauna ceva valoros. Dacă aveți o idee despre o posibilă tendință, verificați-o cu ajutorul instrumentelor gratuite de promovare.

Verificați Google Trends pentru interogări legate de produsul despre care credeți că este în trend. Vedeți cum s-a schimbat interesul utilizatorilor pentru interogarea respectivă pe parcursul anului, apoi detaliați graficul și uitați-vă la datele din ultimele trei luni. Veți vedea imediat tendința de creștere sau scădere a interesului. Dacă interesul a fost scăzut pentru o lungă perioadă de timp, dar începe să crească treptat, atunci nu vă grăbiți să considerați produsul la modă. Marcați-l și urmăriți dinamica popularității pentru o vreme.

Nivelul de interes pentru încălțămintea de sport în ultimele 12 luni

Piețele

Multe marketplace-uri au o secțiune cu bestseller-uri - cele mai populare produse. De exemplu, pe Amazon, aceasta este împărțită în categorii și subcategorii de produse, ceea ce vă permite să găsiți produsele în trend pentru fiecare nișă. Privind la  ele, puteți determina ce este în cerere în rândul clienților din nișa magazinului dvs. online. 

Nu toate site-urile web au o secțiune cu produse populare. În acest caz, o alternativă este să sortați produsele în funcție de numărul de comenzi. Urmând același principiu ca pe Amazon, alegeți categoria dvs. și vedeți ce comandă utilizatorii cel mai des. 

Site-uri specializate

Există multe companii care urmăresc tendințele pentru magazinele online: trendhunter, ecomhunt și altele. De obicei, aceste servicii sunt plătite, dar pe site-urile lor puteți găsi conținut gratuit cu informații valoroase. De exemplu, articole cu selecții de produse la modă sau rapoarte voluminoase privind tendințele. În materialele lor, companiile încearcă nu numai să înregistreze tendințele existente, ci și să le prezică pe cele care vor apărea în viitor.

Forumuri și rețele sociale

Rețelele sociale sunt principala sursă de informații actuale și vor fi cu siguranță printre primele care vor semna la apariția unei noi tendințe. De exemplu, reddit are subforumuri în care proprietarii de magazine online din diferite țări își împărtășesc experiențele personale. Poate că una dintre aceste discuții va sugera o tendință viitoare, iar tu vei deveni descoperitorul acesteia.

O altă comunitate populară, Pinterest, publică în mod regulat colecții de tendințe bazate pe interesele utilizatorilor. Nu sunt multe produse specifice în selecții, dar poate fi o sursă de inspirație pentru propria idee. Pinterest prezice, de asemenea, tendințele care vor apărea pe parcursul anului. 

Publicitate și buletine informative

Urmăriți  reclamele concurenților și acordați atenție produselor care nu au mai fost promovate înainte. Vânzătorul poate găsi un produs promițător și poate verifica cum vor reacționa clienții la acesta. Urmăriți  mai ales pe reclamele de pe rețelele sociale, cum ar fi Instagram. Acolo sunt mulți vânzători mici care caută în mod constant produse populare cu marje mari. Folosiți aceasta ca sursă de informații despre posibile produse aflate în tendințe.

Urmăriți buletinele de știri ale marilor magazine și piețe online. Aceste companii au un personal numeros de marketeri și analiști care caută și promovează produsele populare. Dacă observați promovarea unui produs de către mai mulți vânzători, acest lucru poate indica apariția unei noi tendințe. Puteți testa apoi această ipoteză cu publicul dvs. țintă.

Greșeli în căutarea produselor populare

Atunci când studiați piața, este ușor să fiți păcăliți și să confundați o tendință cu produse care sunt pur și simplu promovate activ. În primul rând, acordați atenție sezonalității. Sezonalitatea bunurilor este o caracteristică logică și previzibilă atunci când popularitatea apare în anumite perioade ale anului și apoi dispare imediat.  

Nu vă lăsați păcăliți de marketingul intruziv. Dacă magazinele strigă despre anumite produse prin toate canalele de promovare, acestea nu sunt neapărat la modă, mai ales atunci când sunt vândute ca parte a unei promoții. Pentru a vinde produse cu adevărat populare, nu aveți nevoie de un stimulent suplimentar sub formă de reduceri mari sau promoții - utilizatorii sunt gata să le cumpere așa cum sunt. Pentru a evita aprecierile greșite, încercați să fundamentați popularitatea unui produs cu ajutorul statisticilor, cum ar fi numărul de vânzări pe piețe sau datele din Google Trends.

Nu ar trebui să sperați că produsele la modă se vor vinde singure. Cel puțin, ar trebui să îi anunțați pe clienți că le aveți. Configurați-vă magazinul online în așa fel încât produsele populare să fie vizibile imediat ce intră pe site. Pentru a face acest lucru, utilizați un carusel de produse pe pagina principală cu cele mai bine vândute articole. Produsele care sunt incluse în lista celor mai bine vândute vor fi, de asemenea, marcate cu un autocolant corespunzător în catalog, ceea ce le va face mai vizibile.

Dacă produsele trending tocmai au fost scoase la vânzare, trimiteți un buletin informativ prin e-mail pentru a anunța utilizatorii  despre acest lucru. Scrieți că v-ați actualizat sortimentul și arătați exemple de produse în e-mail, astfel încât utilizatorii să poată trece  imediat pe site. De asemenea, puteți rula publicitate contextuală Google. Dacă produsul nu este de nișă, încercați să ajungeți la cât mai mulți utilizatori  cu ajutorul publicității, concentrându-vă pe produs. În viitor, popularitatea produsului și creșterea vânzărilor vă vor rambursa investiția în publicitate.

Concluzie

Găsirea unui produs trending este un proces foarte minuțios care poate lua mult timp, dar recompensa merită. Utilizați diferite modalități de a găsi produse populare și urmăriți piața. Tendințele apar pe neașteptate și trebuie să reacționați rapid la apariția lor.

Lansați magazinul online
img
Testare gratuită 7 zile