Catalog de produse

<p>engine magazin online</p>

Număr nelimitat de categorii și produse — platforma asigură funcționarea rapidă a site-ului cu orice număr de categorii și produse.

Caracteristici unice pentru fiecare categorie sunt folosite pentru o descriere detaliată a bunului/ produsului, filtrarea după caracteristici și compararea produselor.

Modificări ale produsului – produsele pot avea variații de culoare, dimensiune, volum și alți parametri. Fiecare opțiune poate avea propriul articol, preț, fotografie și alte caracteristici, dar toate opțiunile pot fi combinate într-o singură pagină de produs cu posibilitatea de efectuare a comutării dinamice între opțiuni.

Recalcularea automată a prețului în baza cursului de schimb valutar curent — prețurile produselor pot fi afișate în diferite valute. Este suficient să mențineți valorile actuale ale cursurilor de schimb valutar pentru actualizările automate ale prețurilor.

Plasarea unui produs în mai multe categorii – fiecare produs poate fi plasat în categorii principale și în mai multe categorii suplimentare. Acest lucru vă permite să creați categorii virtuale (ex. „Vânzare”, „Produsele săptămânii”) sau să aranjați accesorii în diferite categorii, fără a fi nevoie să duplicați articolele/ produsele.

Setarea statuturilor de disponibilitate a produselor vă permite să definiți ce statut de stoc pot avea produsele, cum acestea se schimbă când se modifică cantitatea de produse și ce acțiuni sunt posibile cu acestea în fiecare caz.

Filtrarea configurată vă permite să configurați opțiunile de filtrare necesare pentru fiecare secțiune. Inclusiv selecția după culoare și preț, cu alegere liberă a gamei. Filtrarea directă a catalogului de produse este disponibilă și în baza opțiunilor „Promoție”, „Noutate”, „Bestseller”.

Actualizarea listei de produse fără a reîncărca pagina atunci când utilizați filtre, schimbați ordinea de sortare a produselor sau când navigați către alte pagini.

Minicard de produs configurat: pe lângă informațiile de bază (denumire, fotografie, preț), puteți afișa elemente suplimentare, precum articol, rating, autocolante, starea stocului, butonul de cumpărare, adăugare de produs la favorite/ comparație ș.a.

Informații suplimentare la indicarea cu mouse-ul la un produs: caracteristici, modificări ale produsului, schimbarea imaginii după trecerea cu mouse-ul.

Pagini de destinație pentru categorii și mărci – pe lângă lista de produse, acestea pot conține informații suplimentare: bannere, arbore de subcategorii, SEO-text, link-uri către articole conexe și alte blocuri de informații.

Produse vizualizate – cumpărătorul are posibilitatea de a reveni rapid la orice produs pe care l-a văzut în timpul vizitei curente pe site.

Compararea produselor oferă cumpărătorilor o oportunitate suplimentară de a alege produsele prin compararea caracteristicilor tehnice ale acestora.

B2B Grupuri de cumpărători – vă permit să afișați prețuri diferite și să configurați accesul la paginile site-ului pentru liste separate/ individuale de clienți.

Contabilitatea soldurilor stocurilor – produsele pot fi adăugate în depozit în mod manual, prin import din Excel sau dintr-un program de contabilitate, folosind API-ul incorporat.La plasarea unei comenzi, numărul necesar de produse este eliminat automat din depozit, statutul produselor se modifică. Dacă comanda este anulată, atunci cantitatea de produse inclusă în ea este returnată la depozit.

Pagina despre produs

<p>engine magazin online</p>

Toate informațiile importante pe «primul ecran»: denumire, fotografie, articol, evaluare, preț curent, preț vechi barat, autocolante promoționale, logo-ul producătorului, cadou.

Formularul de selecție pentru modificarea produsului vă permite să treceți la alte variante ale acestui produs (după culoare, mărime sau alți parametri). Modificarea informațiilor care diferă de opțiunea selectată (fotografie, preț, disponibilitate, articol, altele) are loc fără reîncărcarea paginii.

Mărimea reducerii personale și costul de livrare sunt calculate în funcție de prețul articolelor/ produselor.

Lista de produse preferate vă permite să monitorizați modificările prețului unui produs sau să primiți notificări atunci când acesta devine disponibil.

Cumpărarea de produse cu un singur clic vă permite să plasați o comandă cu informații de contact minime.

Informațiile extinse despre produse pot fi găsite în file suplimentare: descriere, specificații tehnice, video, recenzii, bloc cu informații arbitrare.

Galerie foto, video, vedere la 360° – toate informațiile media sunt afișate într-o fereastră modală convenabilă. În plus, video este afișat într-o filă separată pentru a-și evidenția prezența.

Recenziile referitor la produse ajută la formarea unei evaluări de utilizator a produsului, acționează ca o sursă suplimentară de informații referitor la proprietățile produsului pentru consumatori și pot fi folosite și pentru a răspunde la întrebările clienților. După un timp, toți cumpărătorii care plasează o comandă pe site primesc un e-mail în care li se solicită să comenteze experiența lor cu articolele/ produsele achiziționate.

Accesoriile, produsele similare, recomandate și alte grupuri de produse suplimentare pot fi selectate atât manual pentru fiecare produs, cât și selectate automat după o anumită logică: produse dintr-o anumită categorie, produse cu un set similar de caracteristici sau produse cu o denumire similară.

Pagina principală

Gestionarea setului și a ordinii blocurilor vă permite să afișați toate informațiile necesare pe pagina principală și să oferiți vizitatorului impresia necesară despre magazin și sortimentul acestuia.

«Antetul» site-ului cu toate informațiile necesare – logo, slogan, căutare, informații de contact, coș de cumpărături, program de lucru, meniu suplimentar și cont personal. În funcție de dimensiunea și disponibilitatea tuturor blocurilor, locația cea mai potrivită este selectată automat.

Banner mare cu schimbare dinamică a slide-urilor și bannere promoționale suplimentare.

Vitrina produselor – afișarea articolelor promoționale, a produselor noi și a celor mai bine vândute vă permite să atrageți atenția cumpărătorului asupra produselor selectate și să afișați rapid sortimentul magazinului.

Lista categoriilor de produse ale magazinului poate fi afișată în mai multe formate: doar cele populare sau toate categoriile cu subcategorii, cu pictograme mari sau mici sau fără acestea.

Un bloc cu logo-uri ale mărcilor cheie îl ajută pe cumpărător să găsească rapid produse de interes pentru marca sa.

Știrile, promoțiile și recenziile sunt afișate într-un singur flux de materiale, dacă este necesar, acestea pot fi însoțite de ilustrații.

Widgeturile pentru rețelele sociale vă ajută să utilizați posibilitatea rețelelor sociale pentru promovarea magazinului Dvs.

Avantajele magazinului, descrise în rezumate scurte și concise, fac posibilă concentrarea asupra diferențelor cheie dintre magazin și concurenții săi.

Multilingvismul vă permite să traduceți site-ul în alte limbi.

<p>cea mai bună platformă pentru un magazin online</p>

Reduceri și promoții

<p>ce platformă să alegi pentru un magazin online</p>

Vechiul preț barat poate fi definit atât pentru un anumit produs, cât și pentru întreaga categorie prin specificarea mărimii reducerii care va fi afișată pe produse sub formă de sticker.

Sistemul de reduceri cumulate este un program de loialitate conceput pentru a motiva clienții să repete cumpărăturile.

Certificatele cadou sunt o soluție de cadou ideală pentru cumpărător și oportunități suplimentare de creștere a vânzărilor pentru proprietarul magazinului.

Cupoanele de reducere pot fi folosite pentru diverse activități de marketing legate de o anumită dată de sărbătoare sau concepute pentru anumite audiențe restrânse.

Produsele cadou sunt o soluție excelentă care înlocuiește reducerea prețului produselor în lupta cu concurenții pentru cumpărător.

Seturi de produse vă permit să creșteți valoarea medie a comenzii prin vânzare de produse și accesorii suplimentare.

Coşul cu cumpărături

<p>platforma pentru un internet magazin</p>

Un coș cu cumpărături într-o fereastră modală apare pe orice pagină a site-ului, imediat după adăugarea unui produs în coș și vă permite să treceți rapid la finalizarea comenzii.

Sunt afișate informații complete despre comandă: produse, cadouri, seturi, cantitatea, prețul acestora și costul total al comenzii, ținând cont de toate reducerile.

Posibilitatea de utilizare a certificatelor cadou și cupoanelor de reducere cu calcularea automată a sumei reducerii.

Afișarea accesoriilor pentru produsul comandat cu posibilitate de achiziționare directă a acestora din coș.

Plasarea comenzii

<p>platformă de cumpărături</p>

Un formular de comandă simplu și funcțional necesită un minim de efort din partea cumpărătorului și în același timp colectează toate informațiile necesare. Înregistrarea contului este transparentă pentru client.

Înregistrarea rapidă folosind rețele sociale vă permite să preluați o parte din informațiile de contact din contul de rețea socială, cumpărătorul va trebui să introducă manual doar informațiile lipsă necesare pentru livrare.

Costul transportului se calculează automat, în funcție de metoda de expediere selectată și de valoarea comenzii.

Comanda rapidă - cu cantitatea minim de date pentru acei clienți care preferă să comunice prin telefon.

Plată online cu carduri bancare, sunt disponibile diverse servicii de plată. În lipsa unor informații exacte despre disponibilitatea produselor, un link de plată este trimis după confirmarea de către manager.

Suma minimă de comandă vă permite să setați valoarea limită a comenzii, limită sub care este imposibil să faceți o cumpărătură.

Notificări prin e-mail sunt trimise clientului și managerului atunci când se plasează o comandă.

Opțiunile de livrare pot fi limitate la anumite orașe/ țări.

Alegerea unui depozit în orașul Dvs. dacă folosiți Nova Poshta.

Cabinet personal

<p>cms pentru magazine on-line</p>

Set obișnuit de funcții standard: înregistrare simplă, editarea datelor personale, reamintirea/ recuperarea parolei.

Conectare la site «cu un singur clic» folosind contul Dvs. Facebook, LinkedIn și serviciul Google Accounts.

Istoricul comenzilor cu informatii detaliate: produse, reduceri, cost total, statutul livrării, numărul facturii și link-uri de plată pentru comenzile cu plată incompletă.

Lista produselor selectate. Adăugare de produse noi și ștergerea celor adăugate anterior. Când prețul sau disponibilitatea acestor produse este actualizată, utilizatorul primește notificări prin e-mail.

Căutare

Căutare dinamică: rezultatele sunt afișate imediat după introducerea primelor litere în câmpul de căutare.

Filtrarea rezultatelor căutării vă permite să restrângeți și mai mult căutarea.

<p>cele mai bune cms pentru shop online</p>

Informații suplimentare

Pagini de text cu informații suplimentare despre magazin, garanție, deservire, program de fidelitate și alte informații pentru clienți.

Informații de contact cu o hartă interactivă și toate mijloacele de comunicare necesare.

Noutăți, promoții, recenzii – o singură secțiune cu toate materialele informative. Promoțiile sunt marcate cu un autocolant special pentru a atrage atenția. Link-uri către conținut legat de produse pot fi afișate și pe paginile categoriilor corespunzătoare.

Pagină cu o listă a tuturor mărcilor – logo-uri ale tuturor mărcilor sub formă de plăci pentru căutare vizuală comodă a mărcii dorite.

Oportunități SEO

Adrese normale ale paginilor lizibile: generare automată în funcție de un șablon dat și editare manuală.

Aspect semantic cu folosirea html5 și css3, fără cod redundant, folosirea corectă a titlurilor, subtitrărilor pentru imagini și multe alte nuanțe cresc ratingul site-ului în motoarele de căutare.

Controlul indexării paginilor – doar paginile utile sunt deschise pentru indexare, paginile duplicate de toate tipurile sunt excluse de la intrarea în indexare.

Indexarea gestionată a filtrelor – vă permite să deschideți filtrele necesare pentru indexare și să definiți h1, title și alte etichete pentru acestea conform șablonului.

Pagini de destinație din rezultatele de filtrare – capacitatea de setare manuală a adresei paginii, titlul și textul suplimentar pentru o anumită combinație de filtre.

Title unic, h1, cuvintele cheie și description pentru fiecare pagină a site-ului pot fi generate din șabloane sau editate manual.

Generarea sitemap.xml accelerează indexarea site-ului după lansare, precum și indexarea paginilor noi. Include toate paginile site-ului și imaginile deschise pentru indexare.

Utilizarea etichetărilor de microdata îmbunătățește semnificativ vizibilitatea site-ului în rezultatele căutării.

Posibilitate de plasare de SEO-texte pe paginile de catalog fără duplicare pe paginile de categorie suplimentare.

Un scor mare de la Google PageSpeed ​​​​Insights este obținut prin optimizarea internă a codului site-ului și reglarea fină a serverului.

Indexarea imaginilor – toate fotografiile sunt incluse în sitemap.xml, inclusiv subtitrările setate manual sau generate din șabloane.

O versiune mobilă separată a site-ului – are o greutate mai mică, se încarcă mai repede și este mai convenabilă pentru utilizatori. Acest lucru afectează pozitiv calitatea site-ului în ochii Google și poziția acestuia în rezultatele căutării.

<p>selecție de cms pentru magazinul online</p>

Statistici

Advanced Google Analytics este instalat și configurat implicit la lansarea site-ului.

Urmărirea obiectivelor standard este configurată: creați un coș, începeți plasarea comenzii, finalizați plasarea comenzii și altele.

Indicatorii cheie sunt întotdeauna la îndemână – panoul de control al site-ului afișează date privind vizitele și calculul conversiei reale, ținând cont de toate comenzile plasate telefonic și adăugate de manager în panoul de control al site-ului.

Instalare ușoară a oricăror sisteme externe de analiză sau remarketing — codul de sistem și evenimentele urmărite sunt configurate în panoul de control al site-ului fără participarea programatorilor.

<p>platforme de cumpărături online</p>

E-mail-uri

Toate e-mail-urile sunt realizate conform designului magazinului, astfel încât să nu se piardă în cutia poștală a cumpărătorului.

Notificări în timpul procesării comenzii sunt primite atât de către cumpărător, cât și de către managerii responsabili: despre plasarea unei comenzi și despre primirea plății online.

Clienții primesc un e-mail prin care li se cere să lase o recenzie despre cumpărătură la ceva timp după primirea comenzii.

Clienților sunt trimise e-mailuri referitor la coșul de cumpărături abandonat în care au adăugat articole, însă nu au finalizat plasarea comenzii.

<p>platforme de cumpărături online</p>

Gestionarea magazinului

<p>script de magazin online</p>

Gestionarea structurii site-ului – crearea de noi categorii de produse și pagini de informații, schimbarea locației acestora în structura site-ului și eliminarea completă.

Gestionarea conținutului paginii vă permite să controlați pe deplin toate informațiile de pe site.

Autorizarea folosind Contul Google elimină necesitatea de reținere a parolei.

Setarea cursurilor de schimb valutar facilitează modificarea simultană a prețurilor pentru toate produsele.

Gestionarea reducerilor: condițiile sistemului acumulativ, reduceri personale pentru clienți, generare de certificate cadou și cupoane de reducere.

Sistemul de bannere ajută la concentrarea atenției clienților asupra promoțiilor și beneficiilor necesare magazinului.

Configurarea opțiunilor de livrare și plată face posibilă adăugarea de noi opțiuni și modificarea condițiilor existente.

Procesarea tuturor mesajelor primite se realizează într-o singură interfață, ceea ce facilitează procesarea de către manageri a cererilor de apel invers și a comentariilor la produse.

Diferențierea drepturilor de acces la panoul de control creează oportunități de lucru în echipă pentru toți angajații: manageri de vânzări, manageri de conținut și specialiști SEO.

Traducerea interfeței în diferite limbi vă permite să creați versiuni localizate ale site-ului pentru orice regiune și țară.

Galeria de design vă oferă o alegere între peste o sută de modele pe care le puteți aplica în magazinul Dvs. online.

Fereastra cu consimțământul pentru colectarea cookie-urilor poate fi afișată în diferite versiuni de limbă și puteți modifica textul din ea.

Exportați clienții în fișierul xlsx.

Butonul «Află preț» poate fi afișat în locul prețului și butonului «Cumpără».

Gestionarea catalogului de produse

<p>script magazin</p>

Configurarea categoriilor de produse: crearea de caracteristici unice, setarea filtrelor și alte opțiuni de afișare a categoriilor.

Gestionarea manuală a produselor: adăugarea, editarea, copierea, descărcarea descrierilor, fotografiilor, video, caracteristicilor și oricăror alte informații despre produse.

Gestionarea în masă a produselor în modul tabel vă permite să modificați rapid prețurile, cantitățile sau statutul acestora.

Procesarea automată a fotografiilor este crearea unei previzualizări a dimensiunii necesare și aplicarea de filigrane.

Încărcarea în masă a produselor: import de descrieri și caracteristici ale produselor din fișiere xls, precum și încărcarea și procesarea în masă a fotografiilor.

Export de produse în format xlsx, precum și în formate xml pentru diferite site-uri (Facebook, Google ș.a.).

Pro Prețuri cu ridicata per cantitate – vă permite să setați prețuri diferite per produs, în funcție de numărul de produse din comandă.

Procesarea comenzilor

<p>platforme de cumpărături online</p>

Un formular simplu pentru adăugarea comenzilor plasate prin telefon sau alt canal alternativ de vânzare vă permite să păstrați o evidență completă a tuturor comenzilor într-un singur loc.

Procesare personalizabilă a comenzii: crearea, clarificarea detaliilor, trimiterea și închiderea comenzii. De asemenea, este posibil să adăugați și alte statuturi.

Posibilitatea de editare a unei comenzi vă permite să modificați produsele din comandă și cantitatea acestora, precum și să specificați informațiile de contact ale utilizatorului.

Premoderarea plăților online: dacă această funcție este activată, cumpărătorul va primi un link de plată doar după confirmarea comenzii de către manager.

Imprimarea tuturor documentelor necesare pentru comandă: șabloane standard de documente și posibilitatea de personalizare a propriului format.

Gestionarea clienților: editarea profilurilor, vizualizarea istoricului comenzilor și atribuirea de reduceri personale.

Exportați comenzile în fișierul xlsx.

Integrări

Pro API-ul vă permite să implementați integrarea cu orice aplicație externă.

Integrarea cu Zapier facilitează configurarea schimbului de date cu peste 5000 aplicații cloud.

Webhook-urile permit aplicațiilor externe să primească date despre declanșarea evenimentelor pe site (de exemplu, plasarea unei comenzi).

Aveți nevoie de mai multe informații?

Vom răspunde la orice întrebări

Testare gratuită 7 zile