Magazin online Actualizat: 08.02.2024

Cum să creați un magazin online de vânzare

Cum să creați un magazin online de vânzare

În articolul nostru vă spunem care sunt pașii care constau în crearea unui magazin online de vânzare.

Conținutul articolului
  1. Designul magazinului online de vânzare
  2. Navigare ușoară pe site
  3. Versiune mobilă separată
  4. Creșterea vitezei de încărcare a site-ului web
  5. Optimizarea SEO a unui site web
  6. Conectarea canalelor de vânzare alternative
  7. Сoncluzie

Orice proprietar al unui magazin online își dorește să primească un venit stabil, cu o creștere constantă a vânzărilor. Pentru a face acest lucru, trebuie să creați un site care nu doar să atragă trafic, ci să îl transforme efectiv în vânzări. În acest articol vă vom spune cum să creați un magazin online care să vândă.

Designul magazinului online de vânzare

Pagina principală este primul lucru pe care îl vede un client când ajunge pe site, așa că trebuie să facă imediat o impresie bună. Pagina principală trebuie să fie informativă, dar nu supraîncărcată cu informații. În loc de bucăți de text, folosiți bannere mari. Pe acestea puteți plasa informații despre promoții, reduceri sau produse.

Asigurați-vă că adăugați fișe de produs pe pagina principală. Veți familiariza imediat clienții cu gama de produse a magazinului și îi veți încuraja să studieze în continuare catalogul de produse. Pentru comoditate, împărțiți marfa în mai multe blocuri, de exemplu: «Noutăți», «Vânzări», «Lovituri». În apropiere puteți adăuga etichete ale mărcilor care sunt prezentate în magazinul dumneavoastră, dacă este important pentru clienți.

Designul trebuie să se potrivească cu tema magazinului online și să nu complice utilizarea site-ului. În videoclipul nostru am vorbit despre designul magazinelor online pentru diferite nișe și am dat multe exemple cu soluții de design de succes și mai puțin reușite din magazine reale.

Atragerea unui client pe site-ul dvs. nu este atât de dificilă — este mult mai greu să îl convingi să cumpere de la dvs. Trebuie să îl ajutați pe utilizator să cumpere produsul, cu ajutorul unei navigări ușoare. Realizați un catalog de produse, în care articolele vor fi împărțite în categorii de produse gândite logic. Pentru cumpărătorii care știu ce caută — adăugați o bară de căutare proeminentă în antetul site-ului.

Pentru o navigare ușoară prin catalog, adăugați cât mai multe filtre. Cu ajutorul acestora, clientul va găsi rapid produsul cu caracteristicile dorite. Filtrele trebuie aplicate imediat, astfel încât utilizatorul să nu fie confuz. După ce a găsit produsul dorit, clientul va deschide fișa produsului — în această etapă, atât dumneavoastră, cât și clientul, sunteți aproape de obiectiv. Pentru un rezultat de succes, trebuie să faceți ca pagina de produs să fie perfectă.

Versiune mobilă separată

În comerțul electronic modern, versiunea mobilă este versiunea principală a site-ului web al unui magazin online. Conform observațiilor Cartum, aproximativ 70% din vânzările clienților noștri provin de pe dispozitive mobile. Dacă versiunea dvs. mobilă este incomodă, lentă sau limitată în capacitățile sale — aceasta reduce în mod semnificativ potențialul magazinului dvs. online.

Un site mobil nu trebuie să fie inferior celui de pe desktop, atât în ceea ce privește caracteristicile tehnice, cât și conținutul pe care îl conține. Asigurați-vă că toate funcțiile, integrările și designul funcționează în mod adecvat pe dispozitivele mobile. Este mai bine atunci când versiunea mobilă este separată și poate fi personalizată fără a modifica conținutul site-ului desktop. De exemplu, Cartum a implementat o abordare modulară pentru versiunea mobilă a site-urilor clienților. Clienții pot configura individual majoritatea componentelor site-ului, indiferent de modul în care sunt configurate pe desktop. Vânzătorii își fac site-ul unic și oferă o experiență de utilizare mai bună pentru clienți.

Creșterea vitezei de încărcare a site-ului web

Nu contează cât de bun este designul și caracteristicile magazinului dvs. online — totul va fi inutil dacă site-ul este lent. De viteza site-ului depinde confortul clienților și vânzările dumneavoastră. Puțini oameni vor cumpăra într-un magazin online, al cărui site este în mod constant încetinit. Versiunile mobile și desktop trebuie să fie rapide. Puteți verifica viteza cu ajutorul Google PageSpeed Insights. În timpul dezvoltării versiunii mobile, Cartum a folosit serviciul de la Google și, prin implementarea recomandărilor sale, a accelerat activitatea site-urilor clienților.

Cauza principală a unui site cu încărcare lentă poate fi platforma pe care este găzduit. Dacă platforma nu face mentenanță, nu optimizează codul sau nu actualizează site-ul, acesta poate pur și simplu să nu funcționeze corespunzător. Un alt motiv ar putea să se ascundă în scripturile și widgeturile instalate pe site. Pentru a verifica, evaluați cu PageSpeed Insights cum se comportă site-ul, de exemplu, cu și fără chat online conectat. De asemenea, este posibil să folosiți imagini prea grele și care trebuie comprimate — acest lucru poate, de asemenea, să încetinească site-ul.

Optimizarea SEO a unui site web

SEO este unul dintre puținele tipuri de promovare care oferă un flux constant de trafic gratuit. Odată ce ați investit în optimizarea SEO a site-ului, veți obține un efect pe termen lung care vă va amortiza investiția. Puteți începe să atrageți trafic organic pe cont propriu, de exemplu, țineți un blog al magazinului dvs. online. Prin crearea de conținut relevant despre produsele dumneavoastră sau despre comerțul electronic în general, veți obține trafic suplimentar. 

Pentru o optimizare în toată regula, este mai bine să contactați specialiști SEO. Cartum dezvoltă site-urile clienților ținând cont de recomandările motoarelor de căutare și ale companiilor SEO — acest lucru vă va economisi o sumă notabilă de bani și vă va permite să începeți imediat promovarea. Puteți afla de ce este necesară optimizarea motoarelor de căutare din studiile de caz ale clienților noștri. După ce lucrarea este gata, veți primi trafic care va fi transformat în vânzări datorită unui site web rapid și ușor de utilizat.

Conectarea canalelor de vânzare alternative

Vânzarea doar prin intermediul unui site web poate fi un succes, dar aveți nevoie de canale de vânzare alternative pentru a vă extinde. Încărcați produsele magazinului dvs. online pe piețe sau agregatoare de prețuri. Utilizarea acestor platforme vă va permite să ajungeți la un public larg de clienți și să vă creșteți vânzările.

Сoncluzie

Pentru a crea un magazin online de vânzare, trebuie să depuneți multă muncă pentru a îmbunătăți diferitele componente ale afacerii. Acordați o atenție deosebită site-ului — navigarea acestuia, viteza de încărcare, versiunea mobilă și optimizarea SEO. Realizarea acestor planuri depinde în mare măsură de platforma magazinului online și de capacitățile sale.

Tot ceea ce v-am povestit în articol — puteți realiza pe Cartum. Trimiteți o cerere, primiți instantaneu un site de magazin online cu tot ce aveți nevoie, configurați-l și începeți să vindeți.

Lansați magazinul online
img
Комментарии 2

Скажiть, будь ласка, яка вартiсть обслуговування iнтернет-магазину?

Анна Пущенко , добрий день! Вартість обслуговування - від 160 грн на місяць. Детальніше описано тут: https://horoshop.ua/ua/prices/

Новый комментарий
Оценка
Testare gratuită 7 zile