Una dintre principalele caracteristici ale unui site modern de comerț electronic este nivelul de automatizare a proceselor din cadrul acestuia. Un site bine realizat minimizează numărul de procese rutiniere și eliberează timp pentru antreprenor, permițându-i să se concentreze pe alte aspecte ale afacerii și să faciliteze gestionarea acesteia. Vă povestim cum am rezolvat această problemă în Cartum.
Toate magazinele online de succes își analizează concurenții, deoarece aceste informații îl ajută pe vânzător să-și îmbunătățească afacerea și să dezvolte noi metode de luptă pentru clienți. O analiză eficientă constă în mai multe etape și am povestit despre fiecare dintre ele în articolul nostru.
Am intervievat proprietarul magazinului Ded Lihozor, Dmitri Pticîn, și am aflat despre modul în care magazinul colaborează cu Etsy, de ce au refuzat să lucreze cu Amazon și ce atrage atenția cumpărătorilor străini.
Selectarea unei nișe este unul dintre primii pași cheie la deschiderea unui magazin online. În acest articol vă spunem de ce este important să acordați atenție acestui aspect și ce trebuie să luați în considerare atunci când alegeți o nișă pentru comerțul online. De asemenea, am întocmit o listă de produse care este cel mai bine să intre pe piață în acest moment.