Cartum este o platformă modernă și un set de servicii pentru lansarea de magazine online. Blogul Cartum conține o mulțime de informații utile pentru lansarea și dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Poți deveni autorul unui articol într-una din secțiunile blogului și poți povesti unui public nou despre brandul tău.
Cartum este o platformă modernă și un set de servicii pentru lansarea de magazine online. Blogul Cartum conține o mulțime de informații utile pentru lansarea și dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Poți deveni autorul unui articol într-una din secțiunile blogului și poți povesti unui public nou despre brandul tău.
Propuneți un articol
Dezvoltăm în mod activ blogul, publicăm cazuri reale, vorbim despre inovații, scriem instrucțiuni și realizăm videoclipuri. Publicul nostru: proprietari de afaceri, specialiști în marketing, copywriteri și alți specialiști în domeniul digital. Scopul blogului nostru este de a împărtăși informații utile, așa că vă invităm să deveniți unul dintre autorii noștri și să ne povestiți despre experiența dvs. practică în domeniul comerțului electronic. Suntem gata să plasăm materialele dvs. într-una dintre secțiunile blogului și vor fi disponibile pentru toți vizitatorii noștri.
De ce ar trebui să publicați conținut pe blogul Cartum
Prin publicarea pe blogul nostru, puteți ajunge la noi audiențe. Promovăm în mod activ materialele de pe blog în rețelele sociale și le adăugăm la buletinele de știri prin e-mail. De asemenea, vom plasa în articolul tău un link activ către site-ul sau pagina companiei tale, ceea ce te va ajuta în seo promovare.
Ce subiecte ne interesează
Nu limităm autorii la anumite subiecte, dar, pentru comoditate, vom identifica domeniile de interes.
Marketing pe internet
-
promovarea afacerilor în general și a campaniilor publicitare individuale;
-
abordări non-standard și aplicarea în practică a sfaturilor de tendințe;
-
implementarea de noi instrumente de marketing;
-
crearea de conținut, creații și pagini de destinație pentru publicitate;
-
testarea ipotezelor.
Organizarea afacerilor în comerțul electronic
-
alegerea unei nișe, găsirea de furnizori și parteneri;
-
rezolvarea problemelor juridice;
-
recrutarea și formarea personalului;
-
poziționarea, crearea unei identități corporative și a unui logo;
-
povești de succes și de eșec;
-
redresarea din situații de criză.
Lansarea unui magazin online
-
personalizarea designului, importul de bunuri;
-
implementarea algoritmului de procesare a comenzilor;
-
conectarea sistemelor CRM;
-
integrarea cu serviciile și automatizarea proceselor;
-
dificultățile pe care le-ați întâmpinat în timpul procesului de lansare.
Principala condiție este ca articolul să conțină un caz real și să reflecte experiența dumneavoastră. Sprijiniți-vă teza cu argumente. Adăugați capturi de ecran, grafice comparative, imagini și alte materiale vizuale.
De exemplu, dacă scrieți despre publicitatea pe Facebook, faceți capturi de ecran ale creațiilor publicitare. Dacă scrieți despre un newsletter prin e-mail, faceți capturi de ecran ale formularului de abonare și ale câtorva e-mailuri. Principalul lucru este că aceste materiale ar trebui să contribuie la a face textul mai util și mai interesant.
Cum să trimiteți un articol pe blog
-
trimiteți cererea dumneavoastră la kseniya.dmytrashko@horoshop.ua pentru a discuta subiectul și a conveni asupra unui rezumat. Vă rugăm să indicați la subiect «Articol pentru Cartum Blog»;
-
obțineți permisiunea de a publica informațiile (de exemplu, dacă sunteți reprezentantul unei agenții și scrieți un studiu de caz despre proiectul unui client);
-
formatați materialul finit în Google Docs. Acesta trebuie să fie unic și să nu fi fost publicat anterior pe alte portaluri.