Catalog de produse
Număr nelimitat de categorii și produse — platforma asigură funcționarea rapidă a site-ului cu orice număr de categorii și produse.
Caracteristici unice pentru fiecare categorie sunt folosite pentru o descriere detaliată a produselor, filtrarea după caracteristici și compararea produselor.
Modificări ale produsului – produsele pot avea variații de culoare, dimensiune, volum și alți parametri. Fiecare opțiune poate avea propriul articol, preț, fotografie și alte caracteristici, dar toate opțiunile pot fi combinate într-o singură pagină de produs cu posibilitatea de efectuare a comutării dinamice între opțiuni.
Recalcularea automată a prețului în baza cursului de schimb valutar curent — prețurile produselor pot fi afișate în diferite valute. Este suficient să mențineți valorile actuale ale cursurilor de schimb valutar pentru actualizările automate ale prețurilor.
Plasarea unui produs în mai multe categorii – fiecare produs poate fi plasat în categorii principale și în mai multe categorii suplimentare. Acest lucru vă permite să creați categorii virtuale (ex. „Vânzare”, „Produsele săptămânii”) sau să aranjați accesorii în diferite categorii, fără a fi nevoie să duplicați produsele.
Setarea statuturilor de disponibilitate a produselor vă permite să definiți ce statut de stoc pot avea produsele, cum acestea se schimbă când se modifică cantitatea de produse și ce acțiuni sunt posibile cu acestea în fiecare caz.
Filtrarea configurată vă permite să configurați opțiunile de filtrare necesare pentru fiecare secțiune. Inclusiv selecția după culoare și preț, cu alegere liberă a gamei. Filtrarea directă a catalogului de produse este disponibilă și în baza opțiunilor „Promoție”, „Noutate”, „Bestseller”.
Actualizarea listei de produse fără a reîncărca pagina atunci când utilizați filtre, schimbați ordinea de sortare a produselor sau când navigați către alte pagini.
Minicard de produs configurat: pe lângă informațiile de bază (denumire, fotografie, preț), puteți afișa elemente suplimentare, precum articol, rating, autocolante, starea stocului, butonul de cumpărare, adăugare de produs la favorite/ comparație ș.a.
Informații suplimentare la indicarea cu mouse-ul la un produs: caracteristici, modificări ale produsului, schimbarea imaginii după trecerea cu mouse-ul.
Pagini de destinație pentru categorii și mărci – pe lângă lista de produse, acestea pot conține informații suplimentare: bannere, arbore de subcategorii, SEO-text, link-uri către articole conexe și alte blocuri de informații.
Produse vizualizate – cumpărătorul are posibilitatea de a reveni rapid la orice produs pe care l-a văzut în timpul vizitei curente pe site.
Compararea produselor oferă cumpărătorilor o oportunitate suplimentară de a alege produsele prin compararea caracteristicilor tehnice ale acestora.
B2B Grupuri de cumpărători – vă permit să afișați prețuri diferite și să configurați accesul la paginile site-ului pentru liste separate/ individuale de clienți.
Contabilitatea soldurilor stocurilor – produsele pot fi adăugate în depozit în mod manual, prin import din Excel sau dintr-un program de contabilitate, folosind API-ul incorporat.La plasarea unei comenzi, numărul necesar de produse este eliminat automat din depozit, statutul produselor se modifică. Dacă comanda este anulată, atunci cantitatea de produse inclusă în ea este returnată la depozit.