Designul este unul dintre cele mai importante detalii în crearea unui magazin online. Vă propunem să vă familiarizați cu opțiunile noastre și să găsiți cea mai potrivită pentru site-ul dumneavoastră.
Înainte de a lansa un magazin online, este esențial să vă decideți cum va arăta din punct de vedere vizual. Constructorul de magazine online Cartum Vă oferă posibilitatea de a alege dintre peste 200 de designuri adaptate diverselor nișe. Sperăm că această prezentare vă va ajuta să găsiți cea mai bună soluție pentru magazinul dvs.
Îmbrăcăminte și încălțăminte
Principalele tendințe pentru designul unui magazin online de îmbrăcăminte și încălțăminte este mult spațiu, minimalismul și bannere elegante. Cele mai bune culori primare pentru interfață sunt alb-negru. Pentru a crea contrast, este recomandabil să adăugați o linie de banner strălucitoare pe pagina principală.
Unul dintre dezavantajele achiziționării de haine și încălțăminte online din punctul de vedere al cumpărătorului este incapacitatea de a măsura produsul care vă place, și riscul ca acesta să nu se potrivească după mărime sau stil. Prin urmare, cardul de produs trebuie să includă o grilă dimensională, precum și multe fotografii. Este important să adăugați imagini ale produsului nu numai din unghiuri diferite, ci și pe un model. Filtrarea orizontală ar trebui utilizată în catalog, astfel încât utilizatorul să poată vedea toate filtrele simultan. În plus, va fi mai mult spațiu pentru cardurile de produse.
Bijuterii
Este important ca magazinele care vând mărfuri scumpe să inspire încredere utilizatorilor, iar acest sentiment este cel mai bine creat de un design discret. Nu ar trebui să faceți designul prea luminos — în loc de culori saturate, este mai bine să acordați preferință tonurilor pastelate mai calme.
Fotografiile cu bijuterii au adesea o schemă de culori previzibilă în nuanțe de aur și argintiu. Prin urmare, este recomandabil să folosiți fundaluri colorate pentru fotografii sau să adăugați o nuanță de accent designului care se va combina perfect cu fotografiile produselor. Este mai bine să faceți cardurile de produs mai mari, astfel încât acestea să atragă imediat atenția.
Cosmetice
Nișa de produse cosmetice are mai multe fațete, așa că atunci când alegeți un aspect, ar trebui să vă bazați pe caracteristicile produselor dvs. și pe portretul cumpărătorului. De exemplu, un design de site întunecat, cu o interfață contrastantă, dar discretă, ar fi perfect pentru un magazin online care vinde produse cosmetice pentru bărbați. Dacă gama include produse de îngrijire organice, alegeți culori calme care sunt asociate cu natura. Și atunci când vindeți produse destinate în primul rând tinerilor, puteți experimenta modele strălucitoare.
Indiferent de tipul de produs, vizualurile estetice joacă un rol important în nișa cosmeticelor, motiv pentru care bannerele non-standard și bine gândite sunt relevante pe pagina de start. Un alt atribut esențial al unui site convenabil pentru un magazin online de cosmetice este un număr mare de filtre. Adăugați un filtru nu numai în funcție de grupul de produse, ci și de proprietăți, scop, tip de piele, țara de fabricație etc. Acest lucru va economisi în mod semnificativ utilizatorului timp în căutarea produsuluii potrivit.
Mâncare
Designul unui magazin alimentar online depinde și direct de produsele pe care le oferiți. Schema de culori a site-ului dvs. poate fi radical diferită — de la tonuri calde de bej, atunci când vindeți produse de patiserie, până la o paletă suculentă „de vară”, dacă sortimentul include delicii sănătoase, cum ar fi fructele uscate, bezele și alte delicii.
Promoțiile constante în magazinele alimentare online sunt o caracteristică a nișei. Utilizați multe glisoare luminoase pe site-ul dvs. și nu vă limitați la o singură linie de banner. Este mai bine să faceți carduri de produse compacte, deoarece sarcina principală a unui magazin alimentar online este să arate varietatea produselor.
Produse pentru copii
Când creați un magazin care vinde astfel de produse, este important să rețineți că clienții dvs. sunt părinți, nu copii. Prin urmare, modelele cu elemente desenate sau personaje populare de desene animate nu sunt foarte potrivite. Dar alegerea unor culori de accent strălucitoare pentru a sublinia tema copiilor ar fi o idee bună. Principalul lucru este că merg bine împreună.
Chiar și într-un magazin online de produse pentru copii este foarte important să adăugați un filtru de vârstă, astfel încât părinții să poată sorta imediat produsele care sunt potrivite pentru copilul lor.
Scule electrice și accesorii de reparații
Publicul țintă al unui magazin online de scule electrice este în principal bărbați, iar designul său ar trebui să fie adecvat — reflectând durabilitatea, fiabilitatea și acuratețea. Pentru design vizual, alegeți o schemă de culori calmă. Nuanțele de albastru, verde, portocaliu pastel, precum și gri sau grafit ar fi o soluție excelentă. Puteți alege alte culori după bunul plac, dar evitați o paletă prea strălucitoare.
Atenția principală la alegerea produselor din această categorie este acordată parametrilor tehnici, așa că asigurați-vă că includeți o descriere completă și caracteristici în cardurile produselor. De asemenea, adăugați suficienți parametri pentru filtrarea convenabilă a produsului — greutate, consumul de energie, sursa de energie și altele.
Electronice și gadgeturi
Magazinele online de electronice și gadgeturi pot folosi cu îndrăzneală culori strălucitoare și o mulțime de bannere. Este recomandabil să plasați un bloc pe pagina principală cu o listă cu mărcile pe care le oferiți, deoarece pentru mulți utilizatori producătorul dispozitivului electronic dorit este de importanță prioritară. Este mai bine să faceți cardurile să nu fie prea mari — de obicei, această nișă implică o mulțime de produse din sortiment, iar principalul lucru în ele sunt caracteristicile, nu fotografiile.
În plus, trebuie să afișați principalele modificări ale produsului în previzualizarea cardului, astfel încât acestea să apară atunci când treceți cu mouse-ul peste ele. Astfel, utilizatorul va putea vedea imediat dacă magazinul are, de exemplu, un smartphone cu cantitatea necesară de memorie sau un ceas inteligent în culoarea preferată. Dispozitivele electronice diferă într-un număr mare de parametri tehnici, astfel încât opțiunea de comparare este relevantă pe pagina produsului. Acesta va ajuta utilizatorul să evalueze vizual diferențele dintre dispozitive similare fără a fi nevoit să comute între file.
Produse pentru animale de companie
Designul unui magazin online pentru animale de companie se bazează adesea pe culori bogate și elemente grafice tematice. Filtrele joacă un rol special, permițând clienților să aleagă produse specifice pentru animalul lor de companie.
Produse de uz casnic
Această nișă este foarte diversă, dar pentru prezentarea majorității bunurilor de casă, un design într-o schemă de culori asociată cu confortul casei — folosind nuanțe pastelate crem, maro și galben — va fi potrivit. O culoare albă minimalistă cu o interfață contrastantă nu atât de strălucitoare poate fi, de asemenea, o soluție bună. În schimb, afișați produsele nu pe un fundal luminos standard, ci arată cum vor arăta în interior.
Unele produse de casă, cum ar fi produse de iluminat, au specificații tehnice specifice. Când vindeți astfel de produse, ar trebui să creați un sistem extins de filtre — consumul de energie, tipul de bază, fluxul luminos și alți parametri. Cardurile din catalog pot fi făcute mari, deoarece aceasta este o nișă în care aspectul produsului este adesea unul dintre criteriile prioritare atunci când se ia o decizie de cumpărare.
Hobby și produse pentru creativitate
Particularitatea acestei direcții este publicul țintă. Cumpărătorii de seturi DIY (Fă singur), și diverse produse creative sunt oameni cu hobby-uri, așa că componența emoțională este importantă în designul vizual. Încercați să transmiteți o atmosferă de estetică, inspirație și ușurință în designul dvs. Soluțiile creative vor fi potrivite, dar păstrați un echilibru între luminozitate și minimalism.
Tonurile pastelate, cum ar fi lavanda, piersicii și menta, sunt potrivite ca culori primare. Pentru a accentua contrastul, puteți folosi accente luminoase în interfață. Cardul de produs ar trebui să includă fotografii ale rezultatului final, de exemplu, modele de tricotat sau de broderie, vopsea după numere, truse pentru lumânări și produse similare.
Concluzie
Peste 10.000 de magazine online au fost create pe baza design-urilor noastre. Unii clienți au ales una dintre machetele din galeria noastră de design și au făcut modificări minime, de exemplu, schimbând culorile antetului și butoanelor. Alții au personalizat designul vizual cât mai mult posibil în cadrul capabilităților platformei Cartum folosind editorul de design convenabil din panoul de administrare.
Dacă doriți să aflați mai multe despre acest lucru, lăsați o solicitare pentru a crea un magazin online. Managerii noștri vă vor spune toate detaliile. De asemenea, puteți testa gratuit magazinul online timp de 7 zile.
